Perquè arribi a tothom

20/8/09

El primer dia


Avui, algun dia d'agost, en plenes vacances d'estiu, inicio l'aventura al món dels blogs.

Alguns 'bloggeros' de tota la vida podeu pensar que una mica tard, i els no aficionats potser pensareu que què coi m'ha picat. Bé, per ser sincers, fa aproximadament un any i mig vaig crear el meu primer blog, amb el nom de la Revolta, la casa on he passat els darrers tres anys de la meva vida, però la cosa no va acabar de 'cuallar'. Avui, 5 mesos després d'haver-me instal.lat a La Matella, una magnifíca casa enmig dels boscos de Sant Miquel de Balenyà, als peus del Montseny i amb fantàstiques vistes al Matagalls, podriem dir que reinicio l'activitat blogaire... a veure si aquesta vegada la cosa segueix endavant.
Per altra banda, haig de reconèixer que ja fa uns quants anys que disfruto posant en negre sobre blanc les aventures de la vida, sensacions, experiències personals i altres idees vàries que em corren pel terrat, tot i que de vegades difícilment podria publicar-les doncs ho he fet sempre amb un interès més personal que cap altra cosa. En qualsevol cas, i comque compartir és una cosa fantàstica, procuraré publicar articles per tots els gustos i ja sabeu, si algú desitja fer-se sentir i aquest blog pot ser-li d'utilitat, no dubteu en fer-me arribar els vostres escrits - prometo no fer censura!!-

Bé doncs, benvinguts al blog de la Matella. Espero que mica en mica aneu coneixent als individus que correm per aquest petit racó de món per a mi tan entrenyable, les seves vivències, inquietuds, opinions,... i ja sabeu, la porta sempre és oberta, i al fons a l'esquerra hi ha la nevera!

Benvinguts!

3 comentaris:

JRoca_Font ha dit...

Magnífica presentació,
deixa'm l'honor de ser el primer a comentar al teu nou bloc, espero que el facis créixer i el mantinguis bé; en aquest món blocaire el més difícil és mantenir-se.
Salut

xiuli ha dit...

L'honor és meu mestre...

Anònim ha dit...

Pixaaaa!
Mooooolt bé! como diria el Comenda.
Li he donat una ullada a les teves cosetes i m'alegro que algú que sigui proper tingui iniciatives d'aquesta mena. A més, així podré saber de tu, ja que el bar de la Cívica ensqueda una mica lluny.
Bé titu, a veure si fem alguna coseta amb la penya Comando Gay, però si potser amb un descans abans de baixar, que després l'orenga em fa pensar en Pink Elephants.
Salut i Viva las Vegas!! Elvis va ser testimoni que ja estic pillat.
Dani