Perquè arribi a tothom

18/1/11

La Vall d'Incles


Pujant d'Andorra La Vella cap al Pas de la Casa, una vegada passat el Tarter i abans d'arribar a Soldeu, trobem un revolt de dretes molt pronunciat. En aquest punt a la nostra esquerra queda la Vall d'Incles.

Es tracta d'una magnífica vall on perdre'ns un dia qualsevol, ja sigui hivern o estiu, i enfilar-nos fins al Pic Anrodat, al Coll d'Incles o simplement per fer-hi una caminadeta vora el riu o pels extensos prats que l'envolten.

Aquest passat cap de setmana hi he fet una visiteta aprofitant aquest maleït anticicló que se'ns ha posat sobre nostre i que no vol deixar pas a les condicions hivernals que tan hem esperat i que no ens visiten. Jo i la Tiriti n'hem quedat maravellats, i si hi feu una visita ja em direu el què.

pd.- diumenge vaig pujar a Porte Puymoren a foquejar una mica. Em vaig endinsar fins els peus de la punta de la Vinyola.... les condicions de neu a dia d'avui 16/01/2011 són molt pèssimes!






3 comentaris:

Mel ha dit...

Que nevi ja, que m'estic posant malalt! Aaaahh!!

xiuli ha dit...

tsssst... pel febrer cada dia 3 pams! o no era així el refrany?

LiliPux ha dit...

No patiu que aquests paissatges ja han canviat, han quedat ben enfarinats.

Quina Tiriti més preciosa que tinc! Jeje tota ben assentadeta a la neu! =)