Perquè arribi a tothom

18/1/12

Aquest no és el meu hivern

Primer un queixal 'peleón', després una infecció d'orina que a part de deixar-me un mal d'ous terrible em va tenir 7 horetes a urgències, ni gel ni neu - que no us embauquin amb la neu artificial, això d'esquiar en un fil blanc al costat de terra i herba... no és esquiar, perdoneu però algú ho havia de dir! -, ... en resum, aquest hivern no és el que em van ensenyar a casa.. però bé, 'no hay mal que por bien no venga' i he dedicat més hores a estar amb els nanos de Sant Miquel de Balenyà, futurs Messis i millors persones, dels que cada dia n'estic més orgullós i n'aprenc més coses. Uns craks.

En definitiva, que aquest hivern les coses no surten com un esperava, però em quedo amb les bones lectures de llar de foc; alguna reflexió interessant - l'una entorn de la salut que, quan estem bé, ni valorem ni agraïm, perdent el temps amb absurds mal de caps que no porten a enlloc, i l'altra en relació a Mahoma i la muntanya, que la veritat no sé ben bé com fa, però la qüestió és que dissabte me'n vaig a Suïssa... a veure si la Heidi i les seves muntanyes ens ofereixen una mica de diversió.-; i, com no, amb les bones estones viscudes amb la familia i els amics sovint al voltant d'una taula, a vegades, massa carrgeada i tot.

Enjoy the ride!