Perquè arribi a tothom

12/4/12

Vilanova de Meià Wild Planet & we love it!

Tres dies salvatges per Vilanova de Meià, que haurien estat 4 de no haver estat per la pluja, m'han retornat la sensació de fer vacances. Ja feia força setmanes que el meu coco s'havia acostumat al 5+2, i 2 setmanes de 4 + 4 'dan para mucho'.

Les escapades a Vilanova ja ho tenen això, bones sensacions, posada de piles i millors farteneres a Can Cirera.

Entre tanta birra, fartenera i bona companyia també va caure alguna via, per allò de, que no sigui dit que no vam parir res!

El primer dia ens vam pinçar els dits a la Chica del Martini, el diumenge, sota un cel blau preciós i un sol radiant, en Benji em va regalar una joia, la Wild Planet - no sé si mai li podré agraïr prou que m'arrossegui per aquestes aventures que tan m'omplen - i per acabar, comque diu que quien siembra recoge, vaig acabar disfrutant de valent acompanyant l'Arnau i el nouvingut Michael del país de la Heidi a la Camel, tota una clàssica d'iniciació a la zona.

I quantes estones de riure i que bé que es posen a l'ànima... oi amic Collejas?

Breu piada de la Wild Planet

Breu piada de la Camel

3 comentaris:

tresbmes ha dit...

vols dir que no es molt totno aquest que surt al video!!!
fos per mi el cardava paret avall de una sola patada i amb una mica de sort queia de cul sobre el ganxo aquest!!!

kta ha dit...

Ojo peligro de muerte!!qui us va parir, m'heu fet riure una estona... No sé què devien estar pensant aquells de la cordada del costat...
Benji: això és millor que els videos que feiem a la uni eh?!

xiuli ha dit...

Eso es roja no?!