Perquè arribi a tothom

13/6/10

El Cau dels Sioux... step by step

MONTREBEI. PARET DE CATALUNYA
Via: EL CAU DELS SIOUX. 270 metres. 7b+, 6a obligat (ressenya clickant el títol)

Equipació: Equipada amb parabolts, totes les R amb dos excepte la de la darrera. Portar 15 cintes, tascons i friends.

Cordada: Miquel, Pep i Xiuli

Comentaris: És una via amb roca excel.lent i segons els comentaris dels companys poc representativa de l'univers montrebeià degut al seu bon equipament i la qualitat de la roca.

La vieta se les porta de Déu i si això no es representatiu de Montrebei jo tardaré dies a plantejar-me la possibilitat de tronar-hi... per equipar 6a's necessito millorar coco, equilibri i físic!!!!

Tot i així m'ha quedat un gust de boca genial, sobretot per les sensacions viscudes i com sempre, pels companys!!

Aquí us deixo unes reflexions de diumenge al matí amb el cos encara resacós després d'un dissabte de 22 hores i amb molt Serrat i Sabina....

Fa cinc anys que m'enfilava per primera vegada a una paret sense cap noció dels elements més bàsics de l'escalada.

Ara en fa dos i mig que em decidia per navegar pels misteris de les vies llargues i en començava a conèixer els seus elements com el material, els nusos, les maniobres, parets d'aqui i d'allà, i sobretot l'amistat d'aquells que com tu es lliguen a l'altre cap de la corda i t'acompanyen en el camí superant pors i en definitiva, superant-nos a nosaltres mateixos.

Ahir vaig conèixer un nou mar de línies màgiques que s'enfilen més enllà del cel, la Paret de Catalunya a Montrebei. Montrebei. Un nom del que molts m'havien parlat i el qual em produïa un profund respecte.

Ahir dues llegendes de l'escalada em van acompanyar a la meva primera a Montrebei. Mai hagués pensat que aquest dia arribaria.

Ahir em vaig conèixer una mica més, la paret, diuen, posa a cadascú al seu lloc, i de ben cert que així em va ocòrrer.


Pep i Miquel, moltes gràcies... aquesta primera quedarà gravada en la biblioteca dels records per sempre.

I un brindis pels 'sambarinai', una colla de gent que més enllà de tot comparteixen una passió desenfrenada per les parets d'arreu - i l'orujo!! -.

Golpe a golpe, beso a beso, se hace camino al andar!