Perquè arribi a tothom

18/11/10

MIRAMUNDA

Una via assequible a la paret de Catalunya a Montrebei. Val a dir també que no m’ha agradat especialment. Els 4 primers llargs són molt acceptables, però a partir d’aquí és un continu d’herba i bardisses.




MONTREBEI
Via: MIRAMUNDA. 330 metres, 6a ) (V+ obligat)

Equipació: Espits i burils. Reunions ok.

Cordada: Benji i Xiuli

Descripció: Els 3 primers llargs i mig et fan creure amb la via. Assequibles. Amb algun pas puntual que et demana, però res excessiu. Roca txip txe i anar fent. A partir d’aquí jardinet i xemeneia plena d’herbes i només ganes d’acabar la via, sortir per dalt i fer la llarga tornada de més d’una hora fins al prat de Montrebei.

Ah! L'últim llarg també val la pena. En resum penso que els 3 llargs intermitjos, el 4rt amb jardinet i els dos següents xemeneia herbosa, la desmereixen molt!

Per arribar-hi aparcarem al prat de Montrebei, prendrem el camí que per sota la paret de Catalunya et menaria al congost i passat el Diedre Audobert ens enfilarem cap a la paret. La via comença en una feixa uns metres a l'esquerra de la via Paul Lalueza i hi ha una M i una fletxa.

I per tornar, seguir fites a la dreta i baixar per la canal habitual de Montrebei. Llarg.

I les fotos? Dir-vos que em vaig deixar la càmera al cotxe, ja sabeu que últimament jo i les càmeres ho portem fatal, però el més greu és que, si fa un mes que tinc càmera, ara he perdut el cable per passar-les a l’ordinador. Quin cas! Espero solucionar-ho aviat.

Fotos del primer llarg, en el pas d'Ae, i de l'últim. Tots dos valen la pena.




Així, que he robat alguna foto d’algun bloc perquè us en feu una idea!