Perquè arribi a tothom

28/9/09

Al meu amic Tanti .... Súbelo!!

Ara que l’estiu comença a ser aigua passada recordo un concert dels fabulosos BOYS - DAMM a la Festa Major de l’Ajuda on entre cerveses em van introduir el terme ‘Súbelo’, o dit d’altra manera, fot-li canya!! Tot plegat una conversa a les 2 de la matinada, -qui vulgui que tregui les seves conclusions -, al respecte de la meva activitat blocaire i la petició del meu amic Tanti, que volia un article ‘Súbelo’...



Ara que ja han acabat els concerts d’estiu, els concerts de cerveseta fresca i bon rotllo, els concerts en que n’hi ha prou amb uns pantalons curts, un brusa i unes xancles i quatre eurus per fer la/les birra/es.... ara que ja ha acabat l’estiu en ZP ens alegra amb una pujada de l’IVA per l’estiu vinent!!!

‘A pendre pes cul’ amb les pujades d’impostos, no en tinc ni punyetera idea de macroeconomies, finances i altres pudents termes que em produeixen vomitera, però el que si que tinc clar és que si de nou apugen l’IVA, hauré de pagar més pels béns de consum als quals vulgui accedir, i n’hi ha que per collons hi haig d’accedir – els capritxos van a càrrec de cadascú - . Ja n’hi ha prou de tocar allò que no sona, el 20% de la població a l’atur, les empreses potents marxen de casa perquè no som competitius o això diuen, cada més ens xuclen no sé quin cony de percentatge del nostre sou i ara, per sortir de la crisi només se’ns acut apujar l’IVA? Tocar-nos de nou la butxaca? Aquesta és la solució?



Senyor ZP vagi a cagar a l’era i treballi una mica. Si a base d’anar donant 400 euros per aquí i 200 per allà l’estat necessita ingressos, si us plau, siguem més creatius que per això cobreu el que cobreu a final de més, que al final, per donar calés a tort i a dret i després apujar impostos em sembla que jo també me’n sortiria, ah! i per desgràcia meva no cobro el que cobreu vosaltres, ‘vuitres’!!

5 comentaris:

Xevi Vilardell Bascompte ha dit...

Jajajajajaja! He rigut una estona! Molt interessant aquest bloc que t'estàs muntant! Si els escrits són d'aquest nivell ja aniré passant per aquí!

xiuli ha dit...

Vilardell!! Seràs benvingut amic.

zel ha dit...

Dit d'aquella manera que no pots evitar pensar en la cara que faria ell si ho sentís... jejejeje

Anònim ha dit...

bon comencament

xiuli ha dit...

Ei anònim, gràcies!