Perquè arribi a tothom

21/9/09

Un article pel Bloc


Un article pel bloc. Desde fa uns dies que busco un article pel bloc i no aconsegueixo fixar el meu objectiu. Idees diverses em corren pel cap a mode d’esborrany però no n’aconsegueixo concretar cap.

Idees sobre temàtica actual com la GRIP A i la repercussió social que ha tingut – sobretot en l’àmbit educatiu -, la mort del guia Campanini en l’ascensió a l’Anconcagua i tot el reguitzell de crítiques al respecte del seu rescat frustrat; la presentació dels neighbours, uns altres matelleros amb molt de power... també aventuretes vàries sobre els rocs que vaig visitant, potser cap d’ells digne de menció?... tot plegat sense ser capaç de concretar un article.

Una sensació que em recorda l’escriptor Paulo Coelho, no tan perquè els meus escrits tinguin la repercussió que tenen els seus llibres eh!!, sinó per la seva referència a la manca de motivació i/o idees per posar en negre sobre blanc les aventures i desventures dels seus personatges, a la que fa referència al seu llibre ZAHIR.

I és que a vegades, com més busquem sembla que l’objectiu més se’ns negui, i de sobte, sense saber perquè, una idea apareix del no res i ens fa repicar el teclat com si estiguéssim posseïts per una estranya força. Per aquest motiu faré bé de tenir sempre a mà un paper i un bolígraf com sempre ens deia un fantàstic professor de música de l'Institut, no fós cas que la inspiració ens agafés conduïnt, al WC, o vés a saber on!!!

L’escriptura, quina tasca més fantàstica!! En breu us delitaré, no m’oblido de vosaltres estimats lectors!!