Perquè arribi a tothom

28/11/09

Gat negre 0 - Casualitat 1

El gat negre ( The Black Cat) és un conte d'horror de l'escriptor americà Edgar Allan Poe, i la crítica el considera un dels més 'aterradors' de la història de la literatura. Un jove matrimoni porta una vida casolana amb la companyia d'un gat, fins que el marit, com a conseqüència de la beguda, perd els estreps i acaba amb la vida de la pobra bèstia. Aleshores apareix un altre gat en escena i la situació familiar esdevé terrible fins arribar a un desenllaç aterrador.


Ahir a la nit, de tornada a casa, un gat negre va creuar el carrer fugaç davant la furgoneta d'un servidor. El tiu no va mirar a esquerra i dreta i l'ABS va actuar a les mil meravelles... llavors el silenci i mirades de complicitat... "tu no hi creus amb això oi?" "No, i ara!" Vam anar a dormir satisfets d'haver evitat una mort a la carretera.


Però avui... mare de Déu dels set dolors!!! M'he llevat 1/2 hora tard, pinxasso a la furgoneta, els plans enlaire i no continuo perquè la diria molt grossa... us ben prometo que mentre el dia arriba a la seva fine m'enrecordo del gat que ahir a quarts de dotze de la nit va travessar sense mirar... i tant si m'enrecordo!!

D'aquí la llegenda de la mala sort dels pobres gats negres??

Us ben juro que no crec amb aquestes històries perquè sinó trepitjaria merda cada dia -diuen que porta bona sort no?, seria divertit corre pel carrer de merda en merda i tiro perquè em toca..-, però el dia d'avui m'hi ha fet pensar, i molt!

2 comentaris:

lilipux ha dit...

Més que el gat negre... crec que ens han fotut un mal de ojo a sobre del mil pk no podem escalaaaaaaaaar!! Potser si que haurem d'anar de merda en merda si volem fer alguna vieta!! =9

Laia i Montse ha dit...

Com a còmplice en l'aventura del gat negre jo també hi vull dir la meva... D'entrada el meu dissabte va estar exempt de qualsevol fet que fés pensar que aquell gat negre esperitat havia tingut cap influència en el transcórrer plàcid dels meus dies. Més aviat tot el contrari! I és que el gat negre no sempre ha estat símbol de mala sort. En alguns indrets d'Europa, la presència d'un gat negre pot contribuir a l'èxit en els jocs d'atzar, i fins i tot pot garantir una convivència llarga i estable en cas de fer aparició davant d'uns futurs nuvis camí de l'església... I les dones dels pescadors, des de temps immemorials, tenen un gat negre a casa per mantenir la malastrugança allunyada dels seus marits. Sigui com sigui, l'únic que sembla clar és que el més afortunat d'aquella nit va ser el gat en qüestió, que es va salvar d'iniciar el compte enrere de les seves 7 vides gràcies als reflexes d'aquest conductor...!