Perquè arribi a tothom

19/4/10

Stoc de Coc - Monges Mascles

Aquest dissabte ens vam escapar a Malanyeu 5 personatges que en un moment o altre hem compartit cordada amb el bon amic Mindundi. En Toni, la Nu, en Roger, en Mindundi i jo mateix. El motiu, celebrar la via número 100 d'aquest autèntic Rebuffat de l'escalada.

Per primera vegada vaig apropar-me a Malanyeu i la veritat és que em va agradar molt. La roca, un calcàri excel.lent, l'aproximació, 15 minuts des del cotxe... i en definitiva tot plegat. És un lloc esplèndid per passar un dissabte tal i com vam fer. Una vieta llarga, uns entrepans i pel qui en tingui més ganes una mica d'esportiva o fins i tot una altre via llarga són possibles, doncs les vies són, majoritàriament de 3 llargs.

Vam decidir fer la clàssica de la zona, Stoc de Coc, i vam sortir per la Monges Mascles i haig de dir que vaig tenir el plaer d'escalar amb l'homenatjat i per postres obrir els segon dels llargs, d'uns 50 metres i V+... excel.lent!! Quin disfrutar!!!

MALANYEU.

Via: STOC DE COC - MONGES MASCLES. 130 metres.


Equipació: Totalment equipada amb espits. Reunions per rapel.lar


Cordada: Mindundi i Xiuli


Descripció: La via té 3 llargs de IV+, V+ i V+. Els dos primers s'enfilen fins a l'evident jardí en forma de Y, amb una roca excel.lent, forats, ponts de roca, de tot i molt i per disfrutar de valent. Excepcional el segon dels llargs d'uns 50 metres aprox. Una vegada a la segona reunió caminarem breus vint metres pel jardinet i podem sortir per qualsevol dels llargs que menen fins al cim. Nosaltres vam escollir el darrerb llarg de Monges Mascles, un altre V excel.lent i per arribar a dalt de tot amb glamour!
Els descens el farem rapel.lant la mateixa via.


Comentaris: com ja heu anat veient aquesta via em va agradar molt. La vaig disfrutar de valent, jo de voslatres no me la perderia!!!





Anècdota o no en Mindundi ja en porta 100, felicitats amic!

1 comentari:

Arnau Rebuffat ha dit...

Eeeeiii !!!!
Merci company!!! M'ha fet molta il.lusió veure aquest minireportatge!!!

A veure si podem compartir 100, i 1000 escalades més!!!

Sempre s'ha de tenir en compte que l'important no és la quantitat, sinó la qualitat i la companyia d'una bona esclada!!