Perquè arribi a tothom

21/10/09

I em va dir drogoaddicte...

Us proposo un exercici... així posar la ment en blanc, o els dits en blanc, és igual el què però ha de ser en blanc, i així, anar escrivint sense un guió predeterminat, sense saber exactament on anar a parar, i anar fent com ara, els pensaments et van portant deliciosament per les tecles del teclat, van ballant els dits harmoniosament... doncs aquets és l’exercici que us proposo i així us explico que l’altre dia el meu amic Villegas em va qualificar de drogoaddicte quan va llegir l’article d’en Gripi.


Aquest en Villegas.... és un matellero però jo diria que amb poc power, és un tita fluixa. És the original neighbour since 2006, un paio faranduler, del món de la farandula vaja, en realitat és un catacrac!. Disfruta el teatre, el viu amb passió i per això ha arribat on ha arribat... molt lluny! Té parella i filla, dues preciositats que us presentaré properament ja que tenen molt glamour i per tant crec que no faria justícia si els presentés tots plegats... o si? Els ho consultaré, o no?


Bé, a part de ‘teatreru’ és un xerraire nat, i és que no calla mai, si algun dia esteu avorrits passeu per la Matella que segur que en té alguna per explicar, jo m’ho passo molt bé escoltant-lo... l’altre dia em feia cinc cèntims de l’obra que en breu protagonitzarà – no us n’explicaré res no fós cas que el pelin els productors - , quin riure, cap aquí, cap allà, quin paio tu!!!

I què em deixo... si, futbolero a tope com és encara espero el dia que em faci un ‘set’ a l’EVO 8 o no sé a quin passen ja – això li farà mal, sóc dolent -, també li agrada el bon menjar i el bon beure, no sé perquè però els que correm per aquella caseta això ho portem als gens, i per últim no vull deixar de dir-vos que me l’aprecio molt, i que gràcies a ell vàrem fitxar per la Matella, espero que ell no es penedeixi del fitxatge, jo n’estic encantat.


Apa, ara ja coneixeu un altre matellero amb.... si, si, molt de power!!

2 comentaris:

JRoca_Font ha dit...

Quin paio en Villegas!
I tu molt futbolero però no t'has apuntat a la lliga Flipats, suposo que tenies por de perdre.. jeje
Salut

xiuli ha dit...

jR, vaig veure-ho a les 5 menys 5 del diumenge i em va fotre un pal quan vaig entrar a Marca que tela... bé, a vere si paren les pluges i la champions i ens veiem pel Foment.